Amanda Malm

Crazy Lixx, Madrid
Checkade ut från hotellet en timme försent och gick och åt frukost på en smootiebar.

Sen drack vi kaffe på Starbuck's uteservering 
Resten av grabbarna kom inte förrens samma dag som spelningen var och vi tog en taxi till baren där dom väntade på oss efter vi chillat klart i solen
När vi kom dit så väntade tequila-öl på oss i baren och sen en tapasmiddag på en resturang brevid tillsammans med bokarna.
Konsig mat (friterad fisk som smakade stark korv och andra delikatesser) och många shots senare blev vi skjutsade till resans 3e hotell
Vi tog med oss champagne och handdukar för att ta ett dopp i poolen, som sen visade sig vara stängd. Så vi högg in på minibaren och hängde på rummet istället.
Tråkigt att sminka sig och sånt grejs, så vi posar lite i spelgeln istället tycker jag!
När vi kom fram till spelstället med vanen så stod det fans där och fotade och ville ha autografer av killarna. Bra jobbat när det är första spelningen i Spanien!
Men man måste ju jobba också! Grabbarna hade sin soundcheck och jag fixade mitt merchbord.
Det kom massor av folk och skivorna och t-shirtsen sålde som smör!
Som tur var så var mitt bord ganska långt fram så jag såg jättenbra även fast det var helt fullt!
Väntan på vanen efter spelningen, tillbaka till hotellet och mera öl.
Dom hade tidiga biljetter hem dagen efter till Malmö, men jag hade eftermiddagsbiljett till Sthlm så jag chillade på hotellet med lång frukost och ett bad innan jag åkte till flygplatsen.
Vacker solnedgång över Amsterdam
Hemma var det såklart kallt och jävligt.
Sverige suger. Tur att det inte är långt kvar tills nästa gång man får ge sig iväg igen!