Amanda Malm

Mitt nya jag!
Jag skulle lägga upp bilderna från stället vi nyss bode på men insåg att det var så många så
jag orkar inte göra det just nu, de kommer imorgon istället. Men däremot så hade jag lovat
att visa vad jag köpte förra veckan. Säkrt inget speciellt för någon av er MEN för mg som
inte ä någon träningsmänniska så är det en grej jag aldrig köpt förut. Ett par löparskor!
Visst, jag har haft x-antal dansskor och aerobicsskor till alla tiotal olika danser jag
dansat men annan slags tränign har aldrig riktigt varit min grej. Tills nu?
Jag hoppas åtminstonde att dessa ska göra mig sugen på att dra ut på springrunda,
jag känner att det är dags nu!
Jag skulle lägga upp bilderna från stället vi nyss bodde på men insåg att det var så många så jag orkar inte göra det just nu, de kommer imorgon istället. Men däremot så hade jag lovat att visa vad jag köpte förra veckan. Säkert inget speciellt för någon av er MEN för mig som inte är någon träningsmänniska så är det en grej jag aldrig köpt förut. Ett par löparskor! Visst, jag har haft x-antal dansskor och aerobicsskor till alla tiotal olika danser jag dansat men annan slags träning har aldrig riktigt varit min grej. Tills nu? Jag hoppas åtminstonde att dessa ska göra mig sugen på att dra ut på springrunda, jag känner att det är dags nu!
#1 - Ronja

vad dansar du för något?:)

#2 - Moa

Hejja!

#3 - Amanda

Ronja: Just nu inte så mycket, men jag dansade massor tidigare. Bland annat jazz, street men allra mest magdags som jag höll på med från att jag var 13 tills 20 typ. Jag dansade tom det som jobb under gymnasiet :)

Sen har jag dansat massor av annat också i kortare perioder.