Amanda Malm

Baam, bikinitoppen klar!
Idag har jag inte hunnit sätta mig vid internet försen nu, men nu sitter jag här, med en kall öl i handen och väntar på att Marcus ska ha jobbat klart så vi kan gå och handla mat.
Imorse gick vi och skrev på kontraktet för en av lägenheterna, nr 5 den lilla mysiga med terass, packade ihop och flyttat dit. Jag längtar redan tills imorgonbitti då vi ska baka scones til frukost och äta ute i morgonsolen på terassen. Wonderbar!

Här är också det utlovade bikinitopps-resultatet! Tänk så lätt det är att hotta upp en enkel liten sak som en bikini. Handsydde fast det broderade bandet plus lite pärlor i svart och guld på banden. Klart!
Vad tycker ni?
#1 - Carro

Skitsnygg bikini, din blogg är grym,

#2 - Sanna

Jag har äntligen hittat en grym blogg att följa! Du har riktigt cool stil :)

#3 - Carro

Jättesnyggt!! :D duktig du är!

#4 - Mamma

Grattis till lägenheten. Ser framemot lite bilder från terrassen.

Kram på er.

#5 - yasmine modell mamma och fru

jätte fin

#6 - Anonym

Du är ju snyggast i och bäst på allt vAd du gör!

Kul med lgh!!!! Kram på er mamsen

#7 - ;' Anonymis

JÄVLAR VAD SNYGG ! Går den att köpa ;) ?

#8 - Sessan

Blev riktigt snygg.

#9 - Anonym

Du skulle vara så snyggare utan några tatueringar alls

#10 - Amanda

Smaken är som baken, och tur är väl det! Dvs, jag håller inte med :)