Amanda Malm

dom är här nu!
Ja Madrid bilderna alltså. Inget mer spännande än så.

Bilder från dom första dagarna när bara jag och Adde var där:

Jag blev upphämtad i taxin av en förfriskad Adde och vi dumpade min väska och drog ut direkt för att käka och dricka öl. Det blev en helkväll natt och morgon på flera olika barer, jazzklubb osv.
Spela gitarr på balkongen i bara handduk morgonen efter. Inga konstigheter.
Utsikten från vårat första hotell.
Det var så varmt och skönt att man blev helt sprallig! Varför finns kyla i huvud taget?
Frukosttime!
Vi gick runt och kollade butiker och markander, drack kaffe i solen
+18 grader! Awesome, precis det vädret jag beställt.
Vem kan motstå att lägga pengar i denne mannens hatt!
Madrids motsvarighet till Centralpark.
När det börjar bli mörkt får det räcka med sevärdigheter för då blir man barsugen igen!
Jag hittade min favvobar!
Dethär måste ju vara dom två mest populära gatorna i hela Spanien. Jag menar Jesus och Marias gata, där vill alla bo!
Spansk öl ♥
Hotell nr 2. Varför nöja sig med att bo ett ställe när man kan bo på olika liksom.
Lyckades även att byta hotell utan att bry oss om att kolla exakt vart hotellet låg vilket slutade med att vi inte hade en aning om vart vi skulle 5 öl senare. Smart att inte ens skriva upp adressen.
"Vi känner igen skylten, den var gul och röd." Yeah right, allt är gult och rött i Spanien.
Vi hittade tillslut.
Spela lite gitarr och sjunga på hotellet tills vi blev tillsagda, sen ut igen, mera öl! Och vin!
Gick därifrån utan att skriva upp adressen igen.
Hittade tillbaka när Adde slog på super-lokalsinnet. Sjukt roligt även denna kväll som slutade bra med lite godnattsagor och ljuv Aerosmith sång.
Jag blev lite kär i Madrid